osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya

  • masa pelepasan:2023-12-18 10:43:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:169
  • Penerangan pantas:

    osaka, selepas membuka penutup penutupApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet y

Kandungan artikel
selepas membuka penutup penutup

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

osakaBagaimana memilih pengubah jenis kering

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Kampong ChamDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,osakaTransformer tenggelam minyak S13, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Bahan pemasanganSolusi bunyi pengubah jenis kering

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

sasaranDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api,osakaPengubah kuasa 22kv, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

osakaContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

osakaMaklumat produk lain
  • Rishon LeziyyonPenukar 20 kVKeperluan untuk persekitaran kerja

    Rishon LeziyyonPenukar 20 kVKeperluan untuk persekitaran kerja

  • GreystonesPlatform angkat hidraulikPengenalan fungsi siri

    GreystonesPlatform angkat hidraulikPengenalan fungsi siri

  • GreystonesTekanan hidraulik bergerak paksi naikBercakap mengenai proses teknologi

    GreystonesTekanan hidraulik bergerak paksi naikBercakap mengenai proses teknologi

  • ShanghaiJembatan naik hidraulik bergerakPetua untuk membersihkan

    ShanghaiJembatan naik hidraulik bergerakPetua untuk membersihkan

  • ShanghaiSelf propelled mobile lifting platformDua masalah dengan peningkatan

    ShanghaiSelf propelled mobile lifting platformDua masalah dengan peningkatan

  • ShanghaiPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumFokus pada pengeluar

    ShanghaiPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumFokus pada pengeluar

  • BershebaPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    BershebaPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • PauPlatform angkat hidraulikCiri struktur yang perlu anda fahami

    PauPlatform angkat hidraulikCiri struktur yang perlu anda fahami

  • segera:Peringatan: Maklumat osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya memberi anda osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya oleh syarikat kami, perkhidmatan osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya. osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di osakaPengubah bekalan kuasa S11Apa modelnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!